مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

مقاله ای در مورد ماهواره و کارت DVB

مطلبی در مورد انواع ماهواره و اشنایی با DVB CARD و اجرای نرم افزار اون رو برای دوستان گذاشتم.

VIEW POWER POINT FILE


VIEW WORD FILE

نظرات 4 + ارسال نظر
sahar شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ http://pcword2012.blogfa.com

mamnoonam ke be webam sar zadin

kheyli jalebe.

خواهش...
مطالب خوب و متنوعی دارین.ادامه بدین.

پریماه شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://tonelehasti.blogsky.com

سلام...
من یادم نمیاد به شما گفتم آپم یا نه...اگه قبلا گفتم بهم نخندی ها...یادم نمیاد خب

پریماه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ

چیزی نبود.آخه من به همه خبر دادم آپ کردم ولی یادم نمیومد که به شما گفتم یا نه همین. گفتم 2 بار نگفته باشم ضایع شه
فعلا

بهارک جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

بد نبود سعی کن مطالب بهتری بذاری
مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد