مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

نرم افزار battery calibration

گوشی های آندروید بر خلاف سیستم عامل های معمولی مانند سیمبان و جاوا از انعطاف پذیری و امکانات بالایی برخوردارند.در اینجا نرم افزار battery calibration رو معرفی میکنم که برای تنظیم کردن باتری گوشی های آندروید به کار میره.

در بیشتر موارد بعد از نصب ROM جدید یا همون ورژن سیستم عامل گوشی خود و یا بعد از مدتی و نصب برنامه های مختلف باتری گوشی به طور چشمگیری پایداری خودشو از دست میده و ممکنه ظرف چندین ساعت تموم بشه.برای بهبود کارکرد باتری میتونید با نصب این برنامه جانی دوباره به گوشی خود بدید.این برنامه با بهینه کردن مصرف باتری با توجه به برنامه های موجود گوشی مدت ماندگاری رو ازایش میده.

نکته اینکه اینکه باید گوشی شما حتما ROOT شده باشه.برای روت کردن هم میتونید بسته به مدل گوشی خودتون جستجویی در نت انجام بدین.البته من خودم با گوشی XPERIA X8 به راحتی ROOT رو انجام دادم.که در پست های بعدی نحوه اونکار رو هم میزارم.

بعد از نصب برنامه (در صورت روت بودن گوشی) گوشی رو به شارژ بزنید تا 100% شارژ بشه بعد روی battery calibration  بزنید و گوشی رو از برق جدا کنید.انقدر صبر کنید تا باتری تمام شده و خاموش بشه.بعد اونو بدون قطعی به شارژ بزنید تا 100% بشه.


دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد